Nattagott

image

Godmorgon mina älsklingar! I och för sig hoppas jag inte att någon är uppe sex en söndag..
Jag då, här är klockan tre och jag sitter pyjamasklädd med glasskålen laddad! Kollar fotboll, ett chilenskt lag leder över brassarna just nu.

Vi skulle egentligen gått ut, eller ja Stella är ute. Hennes skola anordnar många fester och ikväll är det som den finaste, som en avslutningsfest. Men eftersom jag bestämde mig sent (dyrt), så var det svårt att fixa biljett. Och när de vi bestämt med slutade svara så var det bara för mig att åka hem. Kände inte för att muta vakten med 600 kronor..

Har faktiskt inga stora problem med det, allt känns bra idag. Det får jag väl vara nöjd med!
Vet inte när jag går och lägger mig, vet inte när jag vaknar. Men vi hörs sen!

Hoppas ni får en bra dag idag!

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Nattagott

  1. Ali Hussain skriver:

    Gillar inte att du lägger dig så sent 😦

Lämna en kommentar