19/06/2012

Jag tror inte ni förstår hur taggad jag är inför hemresan. Samtidigt som jag hela tiden inser mer och mer hur mycket jag kommer sakna några här så kan jag bara inte vänta på att se alla där hemma.
Så ah.. Jag saknar er!

Annars så är jag lite tjurig över att Sverige är så dåliga i EM och kan inte ens kolla på matchen idag eftersom de är samtidigt och vår match då sänds på betalkanal.

Och det är väl läget just nu!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till 19/06/2012

  1. DaD skriver:

    Vi är taggade att få träffa dig igen!

  2. DaD skriver:

    Glad midsommar gumman!

Kommentera

