Parabéns amor


Eller hur är dom väl söta? Dom hade det lite kämpigt med sa langa ord som födelsedagen, men det gick bra till slut. Det är Lucas och Felipe.

Hej bästaste vän!

Jag hoppas du har världens bästa födelsedag, eller näst bästa da eftersom jag inte är hemma, blir lite svart da!
Ibland sa vill jag bara slänga mig ner i din soffa och fnittra tills hela din familj undrar vad det är för fel pa oss. Men det gar ju inte just nu.
Det gör ända inte sa mycket, för jag vet att du alltid finns kvar där för mig, och du vet att jag är här för dig även om det är ett himla tjockt hav som skiljer oss at.
Nemas problemas, snart är jag hemma och da ska vi fira! Bara lite för sent ju.
Iallafall, ha en jättebra dag gosi! 

Jag älskar dig.

Det här inlägget postades i Video. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Parabéns amor

  1. KB skriver:

    hahaha aw va söta! Hälsa ett jättetack ifrån mig!!!
    Klart, du har koll vettu!
    Soffan kommer alltid finnas kvar, hur länge du än är borta. Don’t worry ❤ BÄTTRE SENT ÄN ALDRIG
    Älskar dig bästaste bästis!

  2. Emma Wohlin skriver:

    Vad gulligt. Jag vil också ha en brassehälsning!!!
    P.S: Grattis i efterskott KB!

Kommentera

