Glad midsommar

Även om dagen redan är över för er så var det väl värt att säga!
Här på andra sidan jorden är det istället årets kortaste dag, och vet ni hur sent solen går upp då!?
6:20

Måste vara kämpigt att ha så korta dagar va..

Sista dagen i skolan imorgon, hur skönt som helst. Men sen har jag bara en liten pluttetid kvar, och det är hur konstigt som helst.
Samtidigt som jag upplevt några av de längsta timmarna i mitt liv här så har det gått så otroligt fort, och det finns ännu saker jag vill hinna med!
Som tur är hinner vi med en liten tur till Rio på måndag, och allt annat får jag väl ta när jag kommer tillbaka..
Men så länge jag är här ska jag njuta av dagarna!

Godnatt gullepluttar

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Glad midsommar

  1. mamma skriver:

    Gulleplutt – ha det så bra i Rio! Kram,mamma

Kommentera

