Zoo m.m


Inflygningen over regnskogen, bara massa floder at alla hall och kanter. 

Forsta dagen sa gjorde vi ingenting direkt, anlande till flygplatsen och blev upphamtade av Sandras ”kusin”. Sedan akte vi till deras jattefina lagenhet och vilade ett tag, for att sedan ga ut och ata middag. Och det var ungefar allt!

Dagen efter, pa torsdagen, sa akte vi forst till ett zoo/forskningscenter och sedan till ett militartagt zoo dar de observerar djur fran regnskogen. En annan del av deras traning innebar att de blir nerslappta i en del av skogen dar de sedan ska klara sig sjalva och leta mat osv i nagra dagar. Tuffa bud!



Ett jattemegastort lov!

En valdigt sot liten park. Sedan akte vi for att ata lunch, och jag lovar vi at fisk varje dag.. Men det ar val nyttigt!
Efter lunchen vart det dags for zoo!


Massa massa massa apor fanns det, bade som levde pa sma oar och i burar

Mamma jag vill ha en san har! Ingen aning om vad den heter, men hur fin!?

Fanns en liten leopardunge ocksa som vi sag, men den skulle ivag pa matning sa vi hann inte ta kort.

Sen sa blev jag overfallen pa vag ut, men ni vet, mina karateskills raddade mig!

 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

