Dan före djungeldan

Ja, imorgon bitti åker jag alltså till Manaus! Min väska är nästan färdigpackad och fylld med sommarkläder, där uppe i amazonas är det varmt vet ni! Vet inte riktigt vad vi har på schemat men vi ska väl försöka se så mycket som möjligt om inte regnet öser ner..

Jag tänker ju inte ljuga och säga att min bloggning kommer vara dåligare än vanligt eftersom den vanligtvis är värdelös, men denna gången vet ni iallafall vad jag har för mig. Och så ska jag såklart komma hem med en miljon bilder!

Grattis igen KB, och om det är någon som tar studenten medans jag är borta så grattis till er med, ha extra kul för min skull.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Dan före djungeldan

  1. Margaretha Wohlin skriver:

    Lycka till på resan. Jag hoppas du får en riktigt upplevelserik och trevlig tur. Ser fram emot bilder.
    Kram mormor

  2. Ebba skriver:

    *sämre….

Kommentera

