Hej mami

Grattis på morsdag!
Hoppas du har en superdag och att eh.. Pappa tar hand om dig eftersom döttrarna är ute på vift.
Du är världens bästa mamma, ärligt! Älskar dig.

Nu ska jag ut på äventyr, hörs!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Hej mami

  1. mamma skriver:

    Tack gumman! Så glad jag blir! Har precis kommit hem från jobbet och har då fått presenter från dig och Emma. Det var gulligt av er! Tack ! Nu ska pappa fixa mat, och jag, jag ska bara lata mig. Ha så roligt idag! Älskar dig också! Puss

Kommentera

