26/05/2012

Jag är fortfarande lite lite krasslig men ingen fara alls, har vart hemma hela veckan från skolan för att bli helt frisk inför vår Manaus-resa.
Reaktionen från mina klasskompisar får det dock att låta som att jag är döende. Här är det absolut inte standard att vara borta flera dagar när man är sjuk, utan man är hemma den dagen allt är som värst och sedan pallrar man sig allt tillbaka till skolbänken! Så de har frågat flera gånger vad som händer..

Som sagt så är jag hemma med ”utegångsförbud” för att bli frisk, annars skulle jag på en grillfest idag igen. Men imorgon får jag iallafall komma ut då vi ska till Itu, en stad i närheten. Min gamla portugisiskalärare/Sandras kusin har hus där så vi ska hälsa på och spendera dagen. Lovar lovar lovar att ta bilder, jag vet att det är jättetråkigt att bara läsa nu men jag gör alla inlägg från min telefon för tillfället.

image

Som tröst får ni en bild på mig. Erkänn ni blev glada?

Nu snart ska jag kolla på eurovision såklart, kan man ju inte missa bara för att man inte råkar befinna sig i Europa! Kollade i torsdags med, hejar stenhårt på Sverige nu!

Hoppas ni har det bra och att det härliga sommarvädret jag hör om håller i sig!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till 26/05/2012

  1. mamma skriver:

    mycket glada! Krya på dig! Puss daD

Kommentera

