23/05/2012

Hej, jag tänkte bara meddela att jag är supermegasjuk och att ni borde tycka synd om mig.

I söndags hade vi en grillfest för en kille som fyllde år och det fanns en pool som jag blev slängd i. Grejen var då att jag inte hade badkläder på mig och sedan spenderade en lååång stund i blöta kläder. Och luften är ganska så iskall när inte solen ligger på.
Så ja, nu mår jag inte prima direkt!

Annars så var det väl roligt, killen blev jätteglad för han har aldrig haft en födelsedagsfest innan. Han bor i favelan och som jag förstått det så brukar de knappt fira något alls på födelsedagar.

Men efter det har det alltså inte varit så kul, jag spenderar min tid framför tvn med medicin vid min sida! Så ah, alla religiösa kan väl lägga ett gott ord för mig till herren och ni andra kan väl bara skicka lite såhär mysig bra energi! Tack på förhand.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till 23/05/2012

  1. KB skriver:

    Tycker jättesynd om dig!

  2. Emma Wohlin skriver:

    Mysig bra energi? Du låter som Ernst 🙂

  3. becciiiizz skriver:

    krya på dig lillla plutten ❤

Kommentera

