17/05/2012

image

Marc bara växer och växer, och blir inte det minsta lugnare direkt!

Vanlig vecka i skolan, inget speciellt som har hänt. Sydafrikanen hoppade av skolan i förra veckan eller något men hade ändå inte varit där på kanske en månad, vad vi har förstått är han i USA för tillfället..
Idag är det min kusins födelsedag så vi kommer antagligen åka till São Bernardo igen för att fira honom! Ska se till att ha med mig ännu mer kläder denna gången..

På tal om att frysa, ni förstår inte hur ofta folk här säger att jag inte borde frysa det minsta lilla för att jag kommer från Sverige. Jag tycker också det är konstigt, men visst är det väl så även när man är på semester? 17 grader i Sverige är sommar medans om det är 17 grader i Spanien under semestern så tar man allt på sig en kofta!
Så är det för mig här, bara att jag tar på mig typ fem koftor..

Har jag missat något nu, är det långhelg i Sverige?

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till 17/05/2012

  1. Ebba skriver:

    Kristi himmelsfärd är det kompis 😉

  2. Emma Wohlin skriver:

    Blogga meeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

Kommentera

