14/05/2012

Hejsan!

Helgen var bra, men det var inte jag som vann den där medaljen utan en kompis som gav den till mig.. Ledsen att göra er besvikna!

Igår var det som sagt mors dag och vi åkte till det där huset jag berättat om med världens bästa utekök. Efter ett tag var jag dock inte längre lika glad över att det var utomhus när jag satt där med ett täcke men fortfarande höll på att frysa fingrarna av mig. Men bortsett från det så var det mysigt.

Åh, nu ska ni få veta de senaste jättebraiga nyheterna! Vi har äntligen bokat biljetter till Manaus! Jag, Sandra och Pompeu åker 30 maj och stannar sedan i 5 dagar, så kul! Fast just nu verkar det inte vara världens festligaste ställe, Sandra har berättat att det är stora översvämningar i staden. Vi får hålla tummarna för att det ska lugna sig lite innan vi åker.
Jag är så glad!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till 14/05/2012

  1. mamma skriver:

    Vad roligt! Men du fryser??? Vi har 7 grader och regn. Vem är det mest synd om? Puss

  2. Margaretha Wohlin skriver:

    Manaus, är det den platsen du har läst om i en bok?
    undrar mormor

Kommentera

