ITS FRIDAY FRIDAY GOTTA GET DOWN ON FRIDAY

Jag har visst inte blivit det minsta bättre på att blogga som jag lovade..
En stor del i det har väl min dator som har kommit in i en liten fas där det tar tjugo minuter att sätta på den och sedan blir den så tjurig av det att jag bestämt inte kan ha två saker uppe samtidigt.
Och en liten (lika stor) del har väl jag, som bara vande mig av att blogga och liksom glömde bort det lite.

Men nu är jag här! (jag riktigt hör era hallelujahn)

Vad tyckte ni om bilderna från Campos, eller hur är det vackert där?
Sedan vi kom tillbaka har det inte hänt görmycket. Skolan är som vanligt ganska så tråkig, men det funkar.
Förra fredagen var jag ute och åt med kompisar, sedan på lördag var det biotime (såg the avengers, grym), och söndag var jag hemma hos en kompis.

Idag är planen att gå på en av Stellas skolas fester, har inte gjort det än och de ska tydligen vara roliga. Tror det är sista innan jag åker hem (herregud det är bara två månader kvar herregud) så ska passa på!
Imorgon ska jag kolla på en roddtävling, ni ser alla de långa killarna som var i Campos? De sysslar med rodd, så vi ska dit och kolla.
Sedan på söndag är det mors dag här, och det verkar vara en ganska stor grej så vi ska till São Bernardo och fira lite med släkten.

Så, nu vet ni alla mina planer om det skulle vara så att jag återigen glömmer bort det här i helgen.. Men det hoppas vi ju inte!

Nu ska jag återvända till min klädpanik, ha en bra fredag allihopa 🙂

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

