Campos do Jordão

Som jag sa sa hade vi superkul i helgen, även om det spöregnade tva dagar i sträck. Vi kom fram fredag kväll sa da var det bara att installera sig, sedan lördag tog vi en promenad i omradet för att se, jättevackert! Sedan färgades mitt har, och pa kvällen akte vi ner till centrum och träffade nagra av Carols kompisar som ocksa var där.  Och sa at vi saklart chokladfondue, den här staden är känd för sin choklad och öl, sa gulligt.

Överallt sag man Scweiziska, och lite andra,  flaggor och husen var inspirerade av den europeiska stilen med. Pa fredagen när vi akte igenom lite skog för att komma upp till Carols hus, som ligger pa ett berg, sa kändes det verkligen som Sverige, bara massa barr-och löv träd som fick det att se ut som hemma.

Nu far ni en stor jäkla bildbomb, för jag vet aldrig när min dator kommer sluta fungera sa det är bäst att passa pa!


Omradet

Harfärgning

Lördag kväll
 

Människor

Ni kanske ser att det var kallt som tusan… 

Hemresa
 

Om det bara hade kommit en jätte och klampat ner alla kullarna sa hade jag ju känt mig som hemma! Vi ska försöka aka tillbaka dit om vi har tid och det hoppas jag, var ju sa himla fint, och förhoppningsvis blir det bättre väder sa vi kan se lite mer av staden.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

