Tillbaka

image

Kommer ni ihåg att jag köpte något på galeria do rock som jag inte visste om jag skulle våga göra? Nog vågade jag allt! Vad tycker ni? (det kommer gå ur efter ett tag)

Om inte alla har superkoll på mig så kan jag väl berätta att jag är hemma igen!
Helgen var jättehärlig, och stället är grymt vackert! Husen är inspirerade av Europa och när vi körde i skogen upp till Carols hus så kändes det nästan som Sverige!

Har bilder och så som ska upp, men jag kanske har berättat att min dator inte riktigt är i toppform, så det kan ta ett litet tag..

Men nu vet ni iallafall, hade en toppen födelsedag och helg!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Tillbaka

  1. mamma skriver:

    Det lät ju härligt. Men lite mer info…..vad gjorde ni, vilka var ni? Puss från din nyfikna mamma

  2. KB skriver:

    woooooow ballllltt 😀 😀

  3. Pappa skriver:

    Groovy!

Kommentera

