Hej hej jag vet att jag suger pa att blogga osv..

Efter denna helgen kommer det nog bli bättre iallfall! Ska iväg med nagra fran klassen till en annan stad uppe i ”bergen”, där en tjej har hus. Sex tjejer som aker, blir nog kul. Carol (med huset), fyller dessutom ar imorgon, och sa jag pa lördag. Lite trakigt är det väl att jag missar att fira med familjen, men ända, alltid kul att se lite andra ställen!

Sa just nu haller jag pa att packa/snörvla sönder. Jag är himlans förkyld ser ni, sa jag var hemma idag för att bli friskare tills helgen.. Vet inte hur mycket det hjälpte, men jag ska fanimig aka iallafall! (Sen är det tydligen svinkallt där uppe i bergen med, super!)

Sa, en liten update till er sötnosar!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till

  1. Pappa skriver:

    Grattis i förskott då… vi får höras när du är tillbaka

  2. becciiiizz skriver:

    Ha så kul, krya på dig och hoppas du får en skiiiiiiiiitbra födelsedag!! love you ❤

  3. Emma Wohlin skriver:

    Grattis lilla hjärtat 🙂

  4. Magnus skriver:

    Härligt att du skriver igen, man vill ju hänga med på hur du har det!! Grattis på födelsedagen och krya på dig, det låter som om det kan bli en kanonhelg.
    Hälsningar Magnus

Kommentera

