Glad tjej

De tva äggen jag fatt än sa länge, och det kommer tydligen bli fler. Ett är fran skolan, och det andra fick jag idag. Känner mig inte alls bortskämd, inte alls….

Ser ni förresten hur brun jag är efter 8 manadar i Brazilll? Förstar att ni är avis och sa, men alla kan ju inte ha mina pigment.

Update: Klart ni ska fa se den.. käcka leksaken med!

Ser ni min huggtand!? Jag har ju för tusan ett dödligt vapen med mig 24/7

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Glad tjej

  1. Påsk!!! Ingen påsk här inte 😦

    sv; Haha messy…. Grejen är att som indisk utbytesstudent ska du göra en period av socialservice. Jag trivdes så himla bra på mitt att jag valt och stanna. Skolan kan inte säga så mycket och inte YFU heller då jag fortfarande gör något ”vettigt”. Ska bara gå tillbaka till skolan en eller två dagar och säga hejdå senare.

    And that I know right, it sucks… vi har bara 10 månader istället för ett helt år så vi åker hem i maj. Vi kom ju dock tidigare också, i mitten av Juli but still.

    Hur är allt med dig? Verkar aaaaawesome!

    • johannawohlin skriver:

      Paskägg ❤

      Jaha, da förstar jag! Det hade varit jätteroligt att göra här ocksa faktiskt, men skolan tar upp allt tid:/.
      Kom inte ihag att ni akte tidigare men det sa du nog nagot om.. Vi har ju inte heller ett helt ar, nästan precis 11 manader faktiskt, sa du far bara en manad mindre om det är till nagon tröst haha!

      Allt är bra, är ju i ett varmt och skönt land haha! Väldigt annorlunda fortfarande pa nagot sätt, skolan är helt okej än dock lite trakig saklart.. men min familj är super sa jag trivs hos dom!

Kommentera

