Veris

Jag saknar Vera, hon akte ju förra veckan och det är sa tomt nu. Inget tjöt att lyssna pa pa eftermiddagen och inga poweballader pa högsta volym. Plus att det bara är massa upptinad mat nu, även om det är Vera som gjorde den sa saknar jag hennes vanliga mat.

Det var sa bra att det alltid var nagon hemma när man kom efter skolan, inte en tom lägenhet. Och eftersom de vuxna jobbar sa länge (även om Sandra försöker komma hem pa lunch), och Stella har mycket i skolan sa är det sa himla tyst i här nu..

Usch.. Hoppas jag träffar henne nagon gang innan jag aker hem bara, annars blir jag ledsen pa religt!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Veris

  1. mamma skriver:

    Låter ju lite tomt och trist utan Vera men du har ju Marc i alla fall. Han blir väl glad när du kommer hem? Har inte skickat påskägg eftersom vi är lite sura på Posten. Ditt julpaket kom hit igår efter att (enligt alla papper som låg där) varit på utflykt både till Canada och Timrå. Men, nu får du julklappar när du kommer hem. Kul va? Puss från mamma (och nu blir det helt snurrigt, nu står det inte DaD när det jag :)).

    • johannawohlin skriver:

      Jaa han är mysig haha. Ja jag hörde det, vilket världsvant paket jag kommer få! Julklappar mitt i sommaren har alltid varit min dröm ju (och ni skickade ju faktiskt annat).
      Hahaha så bra!
      Puss

Kommentera

