Svampen

Sahär kort har har jag nu (ser ut som en svamp, bästa bilden!)
Och sahär ledsen är jag för det… (inte svampdelen alltsa, haret)

Jag dör, har inte haft sa kort har pa jättelänge! Men halva haret släpper ju iallfall inte när jag drar fingrarna igenom det nu, sa far väl vara glad ända!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Svampen

  1. DaD skriver:

    Jag tycker du är fin! Puss fr mamma

  2. Pappa skriver:

    Jag oxå, längden räcker alldeles utmärkt! Du kommer att tycka att det är skönt snart!

Kommentera

