Paskharar

Idag är det onsdag, och da är det som ni redan vet utklädningar som gäller! Och eftersom det är pask sa var det temat.
Det första jag tänkte pa var ju saklart da paskkärring, vad annars liksom!?
Men vet ni vad, dom har inte ens paskkärringar här.. Dom tyckte det lät heldumt, häxor är ju till för Halloween, och det var inte sa himla lätt att förklara skillnaden pa läskiga häxor och blakulla-häxor pa portugisiska, de verkade inte riktigt fatta grejen.
Sa det folk klädde ut sig till var kaniner, eller ja, kaninöron och nos ^^
Och sa bytte vi ägg! Alla tyckte jag var jättepahittig som gjorde ägget själv, jag tror inte de fixar sa mycket grejer själva här..


Jag hade inga öron.. 
äggutdelning, glada alla ser ut!

Och sa tva lärare som ocksa ville vara med, eller ja, ta äggen..

Just nu sitter jag och väntar pa att min klippa mig, frisören ligger fem min fran huset sa kan ta det lugnt haha. Har äntligen tagit tag i saken, mitt har slutar ju för tusan växa när det är slitet. Ledsen tjej..
Ni far se hur det blir sen, hall tummarna för mig! 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Paskharar

  1. DaD skriver:

    ja, vad är väl en påskkärring mot en hare som lägger ägg
    Påskkärring är nog väldigt svenskt…

Kommentera

