02/04/12

Hejsaaannn!

Helgen har varit bra, var hemma hos Fe fredag och lördag kväll, roligt var det!
Sedan skulle jag på fejoada igår, men det var missförstånd och jag visste inte vart jag skulle och hur, samtidigt som jag var så trött så jag somnade mellan varje sms. Så det var lika bra att stanna hemma och kolla film ^^
Vi såg uh.. något något Dorian Gray , som var jättebra, och Life as we know it, som var gullig.

Jag glömde att lura er igår, ledsen för det.. De ”har” första april här med, men de verkar inte göra så stor grej av det.

Nu är första stora provveckorna igång, varje morgon läggs två lektioner till ett prov. Ni kanske kommer ihåg att jag satt i biblioteket varje morgon i typ två veckor förra året? Nu gör jag proven istället, väldigt kul..

Så, nu vet ni vad som händer här på andra sidan jorden!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till 02/04/12

  1. DaD skriver:

    Det lät ju som en skön helg! Lyckas till med dina prov! Jag har mejlat dig, du kan väl läsa och svara snabbt. Puss från mamma

  2. DaD skriver:

    Hade ett par frågor till. Kolla mejlen. Puss fr mamma

Kommentera

