Hej de e Nick, klick

Idag har jag varit i skolan, jippiee!!}
Inte riktigt sa, men ni vet, det är okej.

Vi hade kemiprov, och det är ju inte riktigt mitt favoritämne om man säger sa, om fragan är typ:
Vad är det här för molekyl?
a. Ester
b. Eter
c. Peter
d. Meter
Sa vill jag svara typ Jörgen.. Ni fattar, jag har noll koll.

Annars sa händer inget speciellt, snart tror jag att jag och Stella ska sätta oss och kolla pa en film som hon maste se till skolan, och det är gratt och kallt sa passar bra idag!
Sag förresten E.T igar tillslut, världsbäst ju!

Imorgon ska jag aka med en tjej i klassen efter skolan till en typ godisaffär, för nästa vecka ska alla ha med paskägg till nagon annan. Ni kan grejen, man drar en lapp med ett namn osv. Jag fick ju den enda som inte äter choklad ocksa, och eftersom äggen här är gjorda av choklad maste jag hitta pa nagot annat. Sa da ska vi till den här billiga affären och shoppa loss haha! Jag tycker sant här är mysigt, när man delar saker i klassen.

Eftersom det är fem timmars tidskillnad nu sa antar jag att ni läser de flesta inläggen dagen efter, men det är väl sa det far vara..

Godnatt pa er!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

