Sjukis

image

Har jag nämnt att jag är sjukis idag? Jag hade planer på att se den hära lilla filmen om ni känner till den, men om man sover halva dagen så kommer liksom folk hem här för lunch.. Och eftersom Vera åker idag så sitter de kvar hemma och ordnar allt med lön osv, så mina planer gick i stöpet..

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Sjukis

  1. KB skriver:

    Åhhh neeej va dumt! Krya på dig sjukling

  2. DaD skriver:

    Hoppas du mår bättre idag. Fick ett jättefint kort idag – tack snälla gumman. Puss från mamma

  3. esma teke skriver:

    hej, jag har följt din blogg nu rätt så länge och ja är ett stort fan av brasilien. så mina frågor är: hur mycket betalade ni för ett utbytesår samt hur mycket slösar du under en månad. Och har du möjlighet att träffa neymar da silva som spelar i santos? åhhhh ja skulle göra allt för att träffa honom menmen! ha så kuul:)

    • johannawohlin skriver:

      Hej! Sa roligt att höra haha!
      Ett utbytesar till Brasilien med YFU gar pa runt 55.000 kronor, det varierar antagligen mellan organisationer sa du kan ju alltid fraga runt om du är intresserad!
      Hahaha jag skulle ocksa gärna vilja träffa honom du.. Jag vet dock inte hur jag skulle fa chans att träffa honom, har inte sa stor koll pa var han haller hus hela tiden. Hade varit kul att se en match med Santos iallafall!
      Säg till om du har mer fragor!

Kommentera

