Grattis mami

Eftersom du inte har facebook och jag inte varit på datorn idag så får jag vara personlig här..

Jag vet att det redan är imorgon i Sverige (jäkla sommartid), men jag hoppas du hade en jättebra födelsedag!

Jag saknar dig, jättemycket, och även om det inte är som i början så är det lika mycket. Jag har kommit på att jag inte vill växa upp riktigt än om det betyder att jag ska klara mig utan dig.
Vi kan väl vänta några år, typ två, fem eller tretton. Lite lagom sådär, man ska ju vara redo!

Älskar dig.

Godnatt allihopa!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Grattis mami

  1. Emma Wohlin skriver:

    ska vi bo hemma tills jag är 32 och du är 29 :)?

  2. DaD skriver:

    Tack! Var ledig igår, jättefint väder, var och red på kvällen.
    Vi kan låtsas att du bara är tretton sedan när du kommer hem:) Älskar dig också och längtar. Puss från mamma

  3. DaD skriver:

    Så gulligt du skriver, gumman. Puss från mamma

Kommentera

