Gosepojken

image

Han kommer vara ensam mycket mer nu när Vera åker. Och sen nästa år tänker Stella jobba också, jag tycker så synd om honom..

Ps. Alla som jag spelar wordfeud med, ni skulle inte kunna tänka er att sakta ner på tempot lite? Jag hinner ju knappt skaffa nya rynkor mellan varje gång…..
Och ni andra kan lägga till mig: (för min mobil vill inte riktigt låta mig spela andra saker som resten av världen gått vidare till)
”läckersmurf” , fråga inte varför!
Ps2. Vilket långt ps det blev..

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Gosepojken

  1. rebecca skriver:

    ta med honom hem :))))

  2. Ebba skriver:

    Jag la nu 😀 vem är Vera egentligen? Och vart ska hon åka? 🙂

Kommentera

