Galeria do rock

Idag åkte vi några stycken till ett ställe som har typ rock- och skateaffärer. Köpte inte så mycket, men en grej som vi ska se om jag vågar genomföra. Vet att det är vanligt i Europa nu men här har jag inte sett någon!

Jag har tyvärr inga bilder, och eftersom högerknappen på min mus har slutat fungera kan jag inte spara några från facebook (om det inte finns något annat sätt, jag är inget tekniskt geni direkt).

Haha just det, idag var första gången jag verkligen försov mig på riktigt här! Vi skulle till ett museum idag, och när jag inte steg upp så trodde Sandra att vi inte hade några lektioner innan det och lät mig sova. Det var ju snällt, men egentligen hade jag bara stängt av väckarklockan halvsovande ^^
(och jag missade bara en och en halv lektion mamma, lugn..)

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Galeria do rock

  1. Emma Wohlin skriver:

    Vad köpte du?

Kommentera

