Nenê

image

Jag antar att det inte bara är mig ni har saknat, utan också lilla pälsbollen!
För det mesta försöker han bara bita av en fingertopparna om man råkar göra misstaget att anta att han gillar mänsklig kontakt (han är alltså inte så gubbig som han ser ut) men ibland får man små ögonblick av gos.

Att ha honom här gör dock att jag bara saknar Glenn mer, för det här är som en liten kopia av en riktigt hund som man kan leka och gosa med på allvar. Som Glenneman.
Och så är han så jävla liten också att jag saknar katterna pga det.

Men det är mysigt att ha honom här ändå!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Nenê

  1. KB skriver:

    Riktig sötnos det där!

  2. rebecca skriver:

    o han är söt, vilket gör att du tänker på mig o saknar mig! ❤

Kommentera

