Storbloggarn’ is back!

För mig hackar det som tusan, gör det det för er ocksa?
Och jag vet att jag pratar i falsett hälften av tiden…

Det här inlägget postades i Video. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Storbloggarn’ is back!

  1. Ali Hussain skriver:

    Hej.
    Fin blogg.
    Fint halsband.
    Synd det där med Vera.
    Tack för att du skippade ”:P”
    Inga fler bilder på karnevalen tack.

    ..,d88b,.,d88b,
    .888MAKE8888
    ..‘Y8LOVE88Y’
    ….‘Y88888Y’
    ………’Y’

  2. Emma Wohlin skriver:

    dryg du är. mera bilder!

    • johannawohlin skriver:

      Men käft, varför det?
      Men vad ska jag tá bild på när det inte händer något xD

      • Emma Wohlin skriver:

        Jag vill se fler bilder från carnevalen. Och du lät dryg när du sa att du kan ju titta på dem när som helst i vilket fall. 🙂

      • johannawohlin skriver:

        Ska bli då!
        Ja men jag tycker ni är dryga som inte kommenterar när jag sitter och rensar bilder i en evighet åt er, hur ska jag veta om det är värt då ^^

  3. ida skriver:

    en vanlig skolveckAAAA alltså.

    här också.

    hejdå.

Kommentera

