Vanor

Jag har fått såna konstiga vanor här, samma varje dag nästan!

– jag går alltid till samma toalett(bås) i skolan, alltid! Om det är upptaget så tar jag ju något annat men annars går jag rakt in med autopilot typ!
– när jag kommit hem och ätit så lägger jag mig alltid på sängen och kollar fb och bloggen på mobilen. Sedan ligger jag där tills becca vill skypa eller jag ska gå någonstans!
– om jag går bort till deb lilla shoppingen (vet inte riktigt vad jag ska kalla den) så går jag alltid in i bokaffären. Oavsett vad jag ska göra så går jag in en minut eller två, tror jag är lite för beroende av böcker..

Typ sånt..

Och just det, vet ni hur gullig en tjej i min klass var! Hon var en av de jag umgicks med i skolan i början (och fortfarande) och hon förstod mycket engelska men pratade inte.
Nu berättade hon att hon var blyg , men att hon övade jättemycket på sin engelska under sommarlovet så att hon kunde prata med mig! (så att jag inte pratat engelska nu efter sommarlovet känner jag mig nästan taskig för)
Gullig, eller hur?

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Vanor

  1. DaD skriver:

    du får väl lära henne lite svenska oxå så att hon blir helt förvirrad…

  2. KB skriver:

    URGULLIG!

  3. rebecca skriver:

    hon är nog kär i dig…

  4. Emma Wohlin skriver:

    Åh snuttigt!Prata massa med henne nu dååå!!!

Kommentera

