Gårdagen

Igår var vi alltså ute och då nämnde Stella att det kanske skulle finnas en svensk där som är här och hälsar på några hon känner.
Trots det så var jag inte beredd på att det skulle komma fram någon och fråga vad klockan var på svenska, så min första tanke var:
”hur fan pratar man svenska??
Och min andra var:
vad ör klockan, jag måste ju svara något!?”

Sedan stod jag och snackade med honom stor del av kvällen, jättetrevlig.
Men det blir ännu mer uppenbart att vi är blonda och blåögda när vi stod tillsammans, en tjej vi gick förbi skrek typ ut ”olhaa, gringos!”

Sen så vid fyratiden åkte vi hem för att Stella var trött, och vid det laget hade vi börjat lära alla prata svenska (förutom alla grabbar som varit på gothia och redan kan säga ”du er sa vacker” ).

Det var en bra kväll helt enkelt!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Gårdagen

  1. mamma skriver:

    Ni passade väl på att lära dom dansa svenskt oxå…

Kommentera

