Calor

Idag är det sisådär 35 grader och kvavt. Jag klagar inte, men man blir sådär ganska klibbig ni vet..
Har precis kommit hem från skolan och snart så ska vi åka till São Bernardo för att fira någon i släkten som fyller 93 år.
Bättre än att bara sitta hemma antar jag.

Har en liten ”skolan är helt meningslös” fas, är inte det minsta kul att gå dit! Men det hoppas vi väl går över, det är ju en ganska stor del..

För övrigt så kan jag ju berätta för er att ni suger på att kommentera, och när ni inte gör det så känns det som jag bara sitter och pratar med mig själv.
Och den nivån har jag faktiskt inte kommit till än hihi!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Calor

  1. rebecca skriver:

    35 grader… du får mig att gråta! jag längtar som aaaaaaas till sommaren!!! här har det varit typ 11 grader några dagar o jag har varit överlycklig haha ^^

    Gissa vad som händer imorron då?! FEST HOS MANGE! ❤
    skype på lör eller sön! puss ❤

    • johannawohlin skriver:

      Fast jag skrev fel, det var 38 :))
      Snart så blir det varmt, och då kmr dessutom jag hem hihi!

      Fan vad fuskigt! Hälsa honom! 🙂
      Helt klart, vi har en dejt!
      Puss

  2. KB skriver:

    Du har alltid varit på den nivån :3

Kommentera

