Orientação do Meio do Ano

I lördags akte jag och Alice hem till min arearep för ett litet ”halvarsmöte”. Det var bara en annan utbytis där, en tysk, för de andra kunde inte komma.
Det var intressant, vi pratade massa om hur vi haft det de här manaderna, jag och Alice hade inte träffat honom sedan ankomstlägret sa han hade massa nytt att berätta.
Men man  märkte ända att det är ungefär samma sak för de flesta. Han höll med mig helt när jag berättade om hur rastlös jag var i början efter skolan för att det inte fanns nagot att göra och sana grejer!
Han bor iallafall ocksa i São Paulo state, ungefär en och en halv timma härifran.

Och just det! En av norskarna som just nu bor i Bahia ska flytta hit till denna delstaten med, fast lite längre bort, borde vara ca tre fyra timmar med bil. Men det roliga är att han ska bo hos en brasse som senare ska aka till Sverige och bo hemma hos Alice nästa ar!
Och mamman i den familjen har planer pa att kanske försöka samla alla utbytisar i omradet nagon gang, hade ju varit kul! Det är ju inte sa manga tror jag, men att träffa nagra är ju spännande.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

