Turrsdag

image

Ledsen, inte haft tid med er. Jag har för tusan gjort randiga naglar, det görs inte på en minut!

I tisdags gick vi ut, väldigt roligt faktiskt. Onsdag åkte och Stella till klubben de är medlemmar i för att sola. Tar typ tjugo minuter med bil dit, vet inte varför de inte är medlemmar i en som ligger närmare.. Vet inte ens varför de är medlemmar eftersom Sandra verkar vara den enda som åker dit annars, typ en gång i månaden. Men det verkar vara standard så.

Idag har jag inte gjort någonting speciellt, kommer inte göra det heller. Stella ska ut men jag ville inte, för vi ska ut imorgon och kanske på lördag också.. Jag förstår inte hur hon orkar, jag är mer på filmhumör.

På onsdag börjar skolan, får se hur kul det blir. Jag kan ha missförstått, men jag tror att det ska börja en amerikan/sydafrikan i vår klass. Fast de kanske menade i andra klassen, orkade inte läsa allt. Jag hade iallafall tyckt det vore jättekul!

Lovet har gått grymt snabbt..  Och jag har snart varit här i sex månader, sjukt!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Turrsdag

  1. KB skriver:

    CRAAAZAAAY

Kommentera

