O Natal

Ni kan ju fa lite bilder fran julen sa länge.
Det var helt okej att fira jul här, hade ingen julkänsla alls. Tror dock att det hjälpte, hade nog fatt grymt mycket mer hemlängtan om det varigt liksom juligt här, men inte pa det sättet jag är van vid. Nu var det mer som en vanlig fest bara, med presenter. Och det gick inte ens till pa samma sätt. När klockan slog tolv pa julafton/juldagen, sa rusade alla upp och började kindpussas och önska varandra god jul. Sedan gick man och hämtade de presenter man köpt och gav till personerna de skulle till. Tomten hade i och för sig tittat förbi en stund tidigare, men bara för barnens skull (jag hoppas jag kommer räknas som ett barn nästa ar hemma, vill ha tomte….)


A familia (jag vet att jag ser preggy ut, men oroa er inte)

Chris (moster), Sandra, och donna Linda (farmor)

Gabriella (kusin) och Pedrinho (kusinbarn, inte hennes, han är tomtens)

donna Linda (farmor), jag, och donna Aurea (mormor) (om ni undrar över ”donna” sa är det ett sätt att visa respekt)

Stella och Pomps

Stella, Pedro (kusin), jag, donna Aurea (farmor), och Gabi (kusin) Vilket juligt julbord eh!?

Jag och Stellinha

Det var det.
Boa noite 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till O Natal

  1. Ebba skriver:

    Det ser ut som om han pedro’s armar går från dig ända fram till den armen som håller i vattenglaset haha!

  2. ida skriver:

    har tomten latexbyxor? kinky..

Kommentera

