Nervös

image

Utsikten från Amandas tak

Jag har ingen julstämning men får väl ändå anta att det är pga imorgon som fjärilar bosatt sig i min mage.
Trots att jag inte har någon mamma som skriker att jag måste hålla rent i mitt rum för hela släkten kommer skämmas och har jag gjort klart alla julklappar och kan jag ta en sväng med hunden för hon har så mycket att göra och kan jag bara bära ner några lådor kakor till källaren, så känner jag mig stressad.
Jag vet inte vad jag ska göra idag heller.. Antagligen försöka bränna en skiva med svensk musik, skypa med mami och papi, och stirra lite i taket.

Julen känns inte så stor här, Sandra säger att det är ungefär som de andra festerna de haft. Med lite mer mat kanske, och klappar.
Stella ska dessutom jobba klockan tre..

Det som känns mest kul med denna helgen är faktiskt att vi åker till Bahia.

Men jag är fortfarande nervös.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Nervös

  1. DaD;-) skriver:

    Men lilla vän, är jag så hemsk före jul?
    Att du stått ut? Då blir det ju en lugn och behaglig jul för dig i år:-)
    Puss, mamma

Kommentera

