Dan före dan före dopparedan

image

image

image

Idag har varit en mycket produktiv dag tycker jag! Jag har vaxat benen, tagit spruta, köpt böcker och köpt julklapp.
Tyvärr så köpte jag bara böckerna på sista bilden, var frestad att ta de andra också..

Är så sjukt taggad på att åka till Bahia nu, Sandra pratar hela tiden om att gå runt i bikini hela dagen och göra ingenting.
Julen däremot har jag inte direkt några förväntningar på, jag tror det blir jättemysigt men har inga julkänslor..
Vi får se!

Är snön kvar hemma?

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Dan före dan före dopparedan

  1. Ebba skriver:

    Saknar dig Johanna!!!
    Ja vi har haft snö nu några dagar men det beräknas regna bort under natten 😦 igår tog jag på mig termobyxor och gick ut med Tilda och åkte skjärtlapp + miniskidor! 😀 älskar snöööö

    Ha en grym jul!!

    • johannawohlin skriver:

      Saknar dig meed Ebbis!
      vad mysigt att det varit lite iallafall, hoppas det haller till efter julafton iaf istallet for att regna bort!
      hahhahaa stjartlapp, vill med!!!
      ha en grym jul du med mannen!

Kommentera

