Augusta

image

image

Kommer ni ihåg att jag berättade om en gata med lite billigare affärer som jag var på förra veckan? Idag hade jag lite mer tid att utforska, och jag älskar den!
På bilderna (dåliga jag vet) ovan ser ni världens sötaste lilla gränd, och min nya favoritaffär. Om jag varit lite rikare skulle jag shoppat loss där inne, helt klart.  Och gissa vad den hette.. MEGUSTA, dör!

Men jag har redan köpt julklapp till mig själv så det blev bara julklapp till Stella och så.

Ni ska få bilder från Londrina när jag orkar sätta mig vid datorn igen

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Augusta

Kommentera

