Packar

Packar för fulla muggar här! Ska dra till apoteket snart ocksa sa tror jag att jag har allt jag behöver, men det är sa svart!

Det är iallafall varmt där, över 30 grader idag och ungefär sa varje dag har jag fatt höra.
Ohh, det ska bli sa roligt, bade att träffa Alice och se lite andra delar av landet, har sa gott som bara sett städer hittills, och Alice bor pa en gard typ. Sen haller de pa att flytta in till Londrina nu, men ända!

Aker imorgon vid 6:40, sa vi far hela dagen pa oss ocksa. Ska saklart ta massa bilder, och försöka lägga upp lite saker, men det mesta far ni nog se när jag kommer hem igen.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

