Jesus älskar mig

Nyss när jag var på väg hem från gymmet så knackade en tjej, kanske 25, på min axel och berättade att Jesus älskar mig jättemycket och att idag blir en extra bra dag för mig.
Tankar i mitt huvud:
”självklart, killen ska ju tydligen älska alla eller hur”
”fan vad gött inget kommer gå fel”
”jag kanske ska bli lite religiös trots allt.. Fast han älskar mig ju redan så”
”varför tänker jag på honom som en riktig person?”

Jag kommer antagligen hamna i helvetet för att jag skämtar om det. Men ärligt, hon var så söt och sa att hon kände i sitt hjärta att han verkligen älskade mig extra mycket idag, och det var inget snack för att få pengar heller.
Så hädanefter går jag under namnet Jesuhanna

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Jesus älskar mig

  1. Pappa skriver:

    Vad bra, då är vi flera… som älskar dig alltså!

Kommentera

