Glad Lucia!

image

Kanel/kardemummakaka

Det är ungefär vad jag åstadkommit idag. Plus en portugisiskalektion då, den sista.
Helt ärligt, jag har inte rört mig utanför huset, skäms. Speciellt som det är så varmt, även om det är molnigt.
Men jag har ju iallafall varit sysselsatt, så det är bra.

Igår gick vi alltså ut för att en av Stellas vänner fyllde år. Till en klubb som tydligen är en av de bästa i världen, The Edge, och på måndagar spelar de rock. Jag tyckte om det, alla var inte så grymt uppklädda och så.

Nu vet jag inte vad jag ska göra resten v kvällen, kanske se en film! Har dock ont i huvudet.

Säger man glad Lucia förresten?

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

