Estou cansada

image

Söt va?

Ni förstår inte hur trött jag är! Vi åkte inte hem efter utan till Sandras kontor och sedan ett ställe där hon ska anordna ett event. Det var bättre att göra allt när vi ändå var ute eftersom det blev en sån kort dag idag. Och det var himla fint blomställe!
Men jag håller på att somna nu, så himla trött!

Ett exempel, när vi åkte igenom en tunnel så tog jag ett djupt andetag för att jag är van vid att hålla andan i tunnlar (inte barnsligt nej.), sedan efter halva så upptäcker jag att jag sitter och andas helt vanligt, för det skulle vara så himla utmattande att tvinga min kropp att göra något annat än att sitta upp.

Får väl sova lite i bilen på väg till São Bernardo där matchen är..

Inget mer intressant just nu, hörs!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

