Migrän

Första gången jag har migrän här, inte så roligt (för ni vet, det är himla kul när jag är hemma!). Den gick över hyfsat bra efter att jag sovit så gott som hela dagen, men om jag har ännu mer tur nu så kommer jag väl inte kunna sova på hela natten istället bara för det.

Så då vet ni vad jag har ägnat dagen åt!

Höjdpunkten var väl att jag åt vattenmelon till efterrätt, mums. Vi har det hemma ganska ofta men det enda dom gör med den är ju juice, så tror faktiskt inte jag ätit det sen jag kom hit.
För övrigt så har dom börjat på riktigt med dieten nu. Sen så äter vi alltid olika tider och det finns, som jag sagt innan, alltid typ tusen alternativ. Så jag överlever!

Jag har ingen aning om vad jag ska göra nu. Har för ont i huvudet för att sitta vid datorn, teven eller läsa..

Hur mår ni, är det kul med snö?

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Migrän

  1. Ebba skriver:

    Det snöade faktiskt på natten tills igår så vi hade 10 cm snö när vi vaknade igår 🙂 plus Malin Setterlind fick tvillingar den 23 november(tror jag)! Simon och Agnes 🙂

Kommentera

