4 manader

Idag är det alltsa fyra manader sen jag kom hit.
Inte till familjen utan landet, vi var ju tva dagar i Rio först!

Det har gatt snabbt. Och langsamt. Vissa saker saknar jag sa att det gör ont för att det känns som det var hundra ar sedan det hände, medans vissa saker känns som igar.

Igar gick jag och Stella inte och at temaki, utan jag vann kampen sa vi gick (tog taxi, vet inte varför alla är sa anti att ga..) till America istället. Jag at faktiskt inte jättetjock mat, men pa kvällen at vi pizza sa det blev en fläskardag ända!
Idag har jag haft lektion och sedan gatt till gymmet.
Pa lektionen sa pratade vi massa om julmat och godis, sa gott! Tänkte faktiskt göra mjuk pepparkaka till nästa lektion sa hon far smaka, och sa ville hon ha recept pa massa grejer vi gör, typ knäck och lussebullar osv.

Iallafall, har nagra bilder som ni kan fa!

I lördags, fin klänning (Sandras) eller hur? Sen sa var det ju inte sa himla länge jag behövde använda den men..

Min bokhörna, behöver fler böcker igen! Sa om ni känner för att skicka nagot vet ni vad haha! 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till 4 manader

  1. rebecca skriver:

    yo mannen. fin klänning! 😀 tjarrå

  2. Ali Hussain skriver:

    Är dina föräldrar snäckor? du är en så fin Pärla.

  3. Sandra Bollen skriver:

    pudding där! 😉

Kommentera

