Sour tubes och bubbel


Glad tjej 

Jag hittade gott godis! Sura jordgubbsstänger och bubbelchoklad. Inte lika god choklad som hemma saklart, men ända, bubbelchoklad är bäst! Och nej, jag har inte ätit upp allt.. bara nästan.

Ingen hemma just nu som vanligt, lite trakigt.
Sandra hade pratat med YFU men snubben som bestämmer är pa semester, men det verkade lungt iallafall sa ska boka biljetter när hon kommer hem. Sen maste ni (mami och papi) godkänna ocksa!
Jag och Alice har redan planerat att vi ska baka antingen pepparkakor eller lussebullar när jag är där. Tydligen sa har hon jättevarmt ocksa, över 30 varje dag och sahär tryck i luften hela tiden.

Ikväll ska förhoppningsvis jag, Stella, Aline och Amanda till en jättemysig bistro som vi sett. Eftersom Stella börjar jobba nästa vecka sa är det sista chansen, hon kommer jobba 16-24 varje dag..
Men jag vet inte än, vet inte vilken tid Stella tänker komma hem idag. Far se helt enkelt.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

