Londrina

Inget bra väder idag!

Hittills har jag varit på gymmet, ätit lunch, och fixat naglarna. Väldigt produktivt om jag får säga det själv..

Funderar på att gå ner till en supermarket för att se om jag kan snoka fram något gott godis, problemet är att affären ligger liksom längst ner i backen och jag bor högst upp. Det är inte så jobbigt direkt men inte världens roligaste promenad!
Och så ser det ut som det kan börja regna när som helst.
Ännu större problem är att Stella fått för sig att gå på diet och Sandra har fått för sig att alla ska vara med på den.. Alltså, jag gillar mat lite för mycket för att kunna banta!

Igår var en väldigt bra dag, och stor del i det hade Alice (den andra svensken) som ringde. Det var konstigt att prata svenska i telefon, men så himla skönt att bara kunna babbla på utan att behöva tänka så mycket. Nu är det så gott som bestämt att jag ska åka till henne i Londrina några dagar vecka 50, idag ska biljett bokas också så länge inte YFU har några invändningar..

Sedan pratade/lyssnade jag på beccakusin plugga, och på kvällen gick jag till Felipe. Vi satt ute vid hans pool med några av hans kompisar och tjöta bara. Kul att träffa honom igen.

Hur mår ni, allt bra hemma?

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Londrina

  1. DaD;-) skriver:

    Hej, låter som du har det ganska gott. Trevligt att träffen med Alice blir av. Då rår du se andra delar av landet samtidigt. Satsa på bussen!
    Satt vid poolen… badar ni inte..?
    Banta o banta, ibland kan det vara bra att dra ner lite i alla fall.
    Hugs

    • johannawohlin skriver:

      Jag har inte skickat nagon lank med en buss pappa? har inte ens kollat dem faktiskt, flyg far vara vart det.
      nej sjavla poolen ar stangd pa kvallen, men man kan sitta bredvid..
      njae alltsa han och hans vanner pratar portugisiska, jag pratar blandat. beror pa vad vi pratar om..
      jag har redan dragit ner pa onyttigt, det betyder inte att jag tanker bli varsta halsofreaket haha
      puss

  2. DaD;-) skriver:

    när du tjöta med Felipe, antar ajg att det är på portugisiska… framsteg!

  3. Emma Wohlin skriver:

    Haha vad snackar du om pappa, man ska la unna sig! 😉 och Johanna, vem är Felipe?

Kommentera

