Torsdag

Jag saknar inte regn längre efter att ha fått stå under ett minitak i en halvtimme för att det spöregnade.
Regnet här är så konstigt, det spöregnar, lugnar sig lite, börjar åska, haglar lite, spöregnar igen. Jättemysigt!

Egentligen var jag påväg till Felipe men vi missa varandra helt, så kanske ska träffa honom senare istället.

Nu sitter jag och dricker varm choklad och låtsas som att det inte alls är för varmt för det. Jag har faktiskt ont i halsen, hoppas det inte utvecklar sig till en förkylning bara!

Jag har fortfarande inget som helst begrepp om tid, jag tänker hela tiden att det alldeles strax är jul och sedan vår. Det är faktiskt bara första december liksom!

Jag hade ju hoppats att nåågon hade svarat att de saknar mig med till förra inlägget, men man kan väl inte få allt. Ni är taskiga!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Torsdag

  1. ida skriver:

    JAG SAKNAR DIG!!!
    jättemycket<3

Kommentera

