Gårdagens storslagna äventyr

image

En random gata i området.

Igår var en helt vanlig dag (gud vad jag luras va!), förutom att wordpress strejkade så att jag inte kunde tala om för er exakt när jag gjorde ingenting. Jag gick till gymmet, kom hem och åt pannkakor (som de brukar äta som efterrätt, jag är så rebellisk), duschade och satte mig sedan och kollade på film.
Red och den där Mark Walbergh och Christian Bale boxas.
Red var bra, lite sådär rolig halvtöntig spionfilm, precis som jag vill ha det.
Den andra var okej.
Efter ett tag fick jag sällskap av lite popcorn också, så det var en ganska trevlig eftermiddag!

Det bästa med dagen var dock att vi köpte biljetter till handbolls-VM, Sveriges gruppspel. Vi ska se Sverige-Danmark nästa fredag, glad tjej!

Just nu väntar jag på Silvia för en portugisiskalektion, skriver väl lite senare om det händer något intressant!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Gårdagens storslagna äventyr

  1. DaD skriver:

    roligt att ni kommer iväg på handbollen, kolla upp var semi- och finalen går oxå. Kanske, kanske Sverige går så långt!
    Puss

Kommentera

