Cinnamon roll <3

image

image

Två bilder som sammanfattar min eftermiddag, stabucks och julkänsla.

Alltså, jag har mått bra sedan sommarlov började. Visst, grymt uttråkad vid många tillfällena men inget värre än så. Det enda som alltid är lite jobbigt är att det nästan aldrig är någon hemma när jag kommer hem från en promenad, oavsett vilken tid. Förutom Vera då.
Idag var lite mer känslomässig berg och dalbana än så.

Gick som ni förstår till Starbucks och satt där några timmar och läste. Allt var frid och fröjd, det började åska/spöregna, de spelade julmusik och allt var jättemysigt. Tills jag inte kunde koncentrera mig på boken längre.
Jag gillar julmusik, som de flesta kanske vet, och jag vet inte om det var den, eller kanske den goda kanelbullen, men jag fick sån hemlängtan att det inte var sant. Det värsta gick över ganska snabbt, men är fortfarande lite skakis.
Sedan när det värsta regnet var över gick jag hem, med sällskap av lite åskdunder och glest regn. Det var så himla fint, och det luktade precis som det ska efter regn, rent!

Så kom jag hem till den fina granen som tagit plats nere på markplan, konstaterade att ingen är hemma såklart, och grät lite ner jag skrev det här bara för att jag inte kunde göra det förut med alla människor runt.

Hoppas allt är bra med er! Och hoppas ni saknar mig lite med, för jag saknar er!

Ni kanske ser att de skrivit mitt namn lite fel. Det står helt ärligt Iorana. Men de lyckades ju uttala det bättre än vanligt så kanske ska stava så hädanefter.
Kan vi inte komma på lite fler svåra svenska namn som jag kan pröva???

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Cinnamon roll <3

  1. din bästa ada´s kompanion! ;) skriver:

    Hjärtat =( Hoppas det känns bättre snart.. Såg att du hade fått hem lite godis iallafall, det är ju alltid nått! Vi saknar dig i skolan… och jag saknar dig på ada´s haha! Ha det underbart lilla vän =) vi ses om några månader ❤

    • johannawohlin skriver:

      Hahah har du hittat hit nu, sa trevligt!
      Jaa men det är ju slut för länge sedan, de har inget spännande godis här..
      Jag saknar dig med, om du bara kunde flyga hit och hänga med ut en kväll haha!
      Hälsa alla i skolan!

  2. Emma Wohlin skriver:

    Hej plutten. jag tycker du ska pröva med typ Gunilla eller Ulrika. Det kan bli spännande!

Kommentera

