Söndag

image

Museet.

Idag har vi varit på museum som ni kanske förstår, modern konst. Det var intressant men lite för stort för att man skulle orka bry sig genom hela.
Jag blev också grymt hungrig så nu sitter jag och trycker i mig doritos som förrätt eftersom vi inte ätit lunch än.

Hörde att det var storm hemma, vill någon upplysa mig om hur läget är? Är det i nivå med att den är värd att få ett namn?

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Söndag

  1. DaD;-) skriver:

    Den är i nivå med Per o får säkert ett namn… Ska vara som värst i Halland och Skåne.
    Varför kan jag inte spara bilderna du lägger in på bloggen ..? Gör du det på ett annat sätt numera? La juste ett mejl om svenska damlandslaget i handboll som ska spela VM i Brasilien och gruppmatcherna i SP. Värt att kolla på plats vet jaG!

    • johannawohlin skriver:

      Oj då! Jag kommer ju inte riktigt ihåg vilken Per var men haha.
      Det kanske är bilderna jag lägger in via mobilen då, gör det ganska ofta nu. Kan lägga dom i dropboxen.
      Gud så nice, ska kolla det!

  2. KB skriver:

    I Norge heter den Berit 🙂 hehehehehe

  3. Ebba skriver:

    Stormen heter faktisk BERIT haha, kolla på aftonbladet.se där står massa info om hur det varit ikväll/natt 🙂

Kommentera

