Santa Claus is coming to town

image

image

image

Jag. Blir. Galen.

Alltså, om det här hade kommit lite innan jul bara så kanske det hade hjälpt till att skapa lite av den julkänslan jag tror jag kommer vara utan i år.
Det är inte ens december.
Dör.

Tänkte ni skulle få lite random grejer jag tänkt på under dagen!

– Deras ord för hjul är pneu.. Det uttalas inte lika roligt som det skulle kunna göras, men hur fult ord liksom? (bara för att vi pratade om det här så har jag ”the wheels on the bus go round and round” på hjärnan nu)

– De har en radiokanal som heter mix fm och som spelade samma signaturmelodi som rix fm idag.

– Igår kväll när vi körde förbi skolan här bredvid påväg hem från baren så stod det, på en sträcka av kanske 200 meter, 12 manliga horor. Med sjukligt tajta linnen eller öppna skjortor. Hur hemskt? (både kläderna och hordelen. Mest hordelen såklart)

För övrigt så var filmen helt okej, efter åt vi temaki och körde runt lite, Stella har fått sitt körkort nu så hon stannar gärna i bilen hah.
Nu är vi hemma och ska väl snart lägga mig, ni sover väl nu.
Boa noite

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Santa Claus is coming to town

  1. rebecca skriver:

    nya brillor bruden?

  2. Emma Wohlin skriver:

    Däck heter pneu på franska

Kommentera

