Godmorgon!

Igar gjorde jag inget speciellt, gymmet, postade paket och köpte en bok, det var ungefär det! Sedan pa kvällen sa akte jag som ni vet till en bar och träffade nagra klasskompisar och nagra andra.


Jag ville ocksa ha en flaska, men gillar inte öl.. 


Twister!


Ni fattar inte hur osmidig jag kände mig, jag vet inte om träningsvärken jag har idag är fran gymmet eller det här.. 


Alla, nästan. 

Idag vet jag inte om vi ska till Santos eller inte, det är bra väder iallafall. Hoppas, även om det inte finns sa jättemycket att göra där heller sa behöver jag inte stirra pa samma saker hela tiden.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Godmorgon!

  1. Sandra Bollen skriver:

    hejheeej snygging gillar bilden på dig i shorts rawr ! been workin out? 😉 haha nej men jag undrar, har dom pass på ditt gym? typ core, skivstång eller liknande :)) träningsvärk är bra!! kraam

Kommentera

